Najczęściej zadawane pytania

1. Czy istnieje minimalna kwota potrzebna do złożenia zamówienia?

Nie, w sklepie Shelfox.pl nie posiadamy minimalnej wartości zamówienia.

2. Czy mogę zamówić produkty na inny adres niż adres rozliczeniowy?

Zamówienie przesyłki na inny adres niż adres rozliczeniowy nie jest żadnym problemem. Przecież zależy nam, aby obdarowanych prezentami było jak najwięcej! Podczas zamawiania produktów na adres inny niż Twój, pamiętaj żeby podać swój adres do adresu rozliczeniowego. W przeciwnym razie odbiorca będzie znał wartość zamówienia.

3. Czy koszt dostawy zależy od wagi przesyłki i ilości zamawianych produktów ?

Koszt przesyłki jest jednakowy, niezależnie od wagi i ilości zamawianych produktów p.w.

4. Jeśli zamówię dzisiaj, kiedy otrzymam paczkę?

Staramy się wysyłać paczki tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 4 do 5 dni roboczych po złożeniu zamówienia. Jeśli potrzebujesz go pilnie, skontaktuj się z nami pod adresem service@shelfox.com, aby zobaczyć, jak szybko może być z tobą.

5. Jak zapłacić za paczkę?

Do wyboru jest kilka metod płatności:
a) Możesz zapłacić kurierowi przez wznowienie, gdy przyniesie ci paczkę. Może być również uzgodniony z tobą na czas dostawy lub zmiany adresu.
b. Możesz zapłacić fakturą pro-forma za pośrednictwem konta UPN lub banku internetowego. W takim przypadku wybierz płatność po otrzymaniu i napisz w notatkach, które chcesz zapłacić fakturą pro forma, a my prześlemy Ci informacje pocztą tak szybko, jak to możliwe.
c. Możesz zapłacić kartą Visa / Mastercard lub PayPal. W takim przypadku wybierz metodę płatności w kroku 1 kasjera i postępuj zgodnie z instrukcjami.
d. PAYU – Dzięki PayU możesz dokonywać zakupów za pośrednictwem bankowości internetowej oraz płatności mobilnych (BLIK). Wybierając opcję przelewu online, możesz skorzystać z 5 różnych banków (ipko, mBank, ING, milenium, bank pekao, …)

6. Który prezent otrzymam następnie?

Prezent, który będzie zawarty w pakiecie, znajdziesz na dole opisu produktu.

7. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Płatność przy odbiorze jest możliwa w Shelfox.

8. Czy mogę otrzymać oryginalną fakturę dla firmy?

Oczywiście! Wystarczy dodać w uwagach do zamówienia, że chcesz otrzymać oryginalną fakturę, a dodatkowo podać wszystkie potrzebne informacje – nazwę firmy, adres i numer podatkowy. Faktura dotrze bezpiecznie do paczki.

9. Jak mogę kupić produkty?

Po prostu dodajesz produkty do koszyka, idziesz do kasy, podajesz informacje, a produkty są już w drodze do Ciebie. Jeśli nie znosisz technologii, ale nadal chcesz mieć roduct, możesz również skontaktować się z nami pod adresem service@shelfox.com lub w polu poniżej, gdzie nasz operator pomoże ci w procesie zamawiania.

10. W jaki sposób dostarczana jest dostawa?

Paczki są dostarczane za pośrednictwem GLS. Kurier dostarczy paczkę na adres podany podczas składania zamówienia.
Dostarczają paczki tylko w dni powszednie.

11. Co zrobić, jeśli występują komplikacje w dostawie i po dostawie?

W takim przypadku jesteśmy dostępni pod adresem service@shelfox.com. Z przyjemnością pomożemy rozwiązać problem I zapewnimy, że pakiet będzie dostępny tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli występuje jakikolwiek problem z jakimkolwiek produktem (uważasz, że to pomyłka lub wada), prześlij nam zdjęcie I opis roblem na service@shelfox.com, gdzie dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej Ci pomóc.

12. Czy mogę odebrać produkty osobiście?

Shelfox.pl jest na razie sklepem internetowym, więc wszystkie produkty wysyłamy pocztą. Nasz magazyn nie jest przystosowany do przeglądania półek, więc niestety zamówienie nie może zostać przyjęte osobiście. Będziemy jednak dokładać wszelkich starań, aby zamówione produkty były tak szybkie, jak to możliwe oraz starannie i bezpiecznie zapakowane.

13. Mój ulubiony produkt jest niedostępny! Kiedy przyjedzie ponownie?

Czasami naprawdę trudno jest przewidzieć nowe zapasy, ponieważ w naszym sklepie jest sporo produktów, mamy wielu dostawców, zamawiamy w różnych momentach, ale czasami przeszkadzasz panu Murphy’emu i coś idzie nie tak z dostawą … Więc napisz do nas na service@shelfox.com lub do pola poniżej po lewej, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

14. Dokonałem zakupu, dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem?

Często zdarza się, że wiadomość e-mail z potwierdzeniem znajduje się w spamie, więc sprawdź to, jeśli jej nie znajdziesz, możliwe jest również, że podałeś niewłaściwy adres e-mail. Zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail service@shelfox.com.
Jeśli jednak zamówiłeś produkt za pośrednictwem naszego operatora w oknie dialogowym na stronie lub na stronie FB, przesłanie potwierdzenia zamówienia może zająć trochę czasu.

15. Co się stanie, jeśli zmienię zdanie na temat zakupu?

Jeśli wybrałeś metodę płatności przy dostawie (przy dostawie), a roduct nie został jeszcze wysłany, możesz łatwo anulować zamówienie, wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres service@shelfox.com tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli płatny roduct jest już wysłany, a później go odrzucasz, naliczana jest opłata za wysyłkę, która jest Twoim roszczeniem. Oznacza to, że płacisz za przesyłkę. W takim przypadku kredyt jest potrącany z potrąceniem kwoty dostawy.

16. Jak mogę otrzymywać powiadomienia o nowościach?

Aby być na bieżąco, kliknij „Lubię to” na naszej stronie na Facebooku lub kliknij „Obserwuj” na naszym profilu na Instagramie. Regularnie publikujemy wiadomości, kampanie i loterie na obu profilach.

17. Pytanie, którego szukam, nie znajduje się na tej liście. Z kim mogę się skontaktować?

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, napisz do nas na service@shelfox.com, a my chętnie Ci pomożemy. Możesz również napisać do naszego operatora w oknie dialogowym w prawym dolnym rogu.